tiistai 21. joulukuuta 2010

Hupsista keikkaa.. ;)

No moro again! :'D
Nyt äsken kävi kyllä aika hassu juttu.... :'D
Mä tein nimittäin Panfuun uuden ukon.. ;o
????..?
Niinpä! Aika kumma juttu varmaan ajattelette,mutta tein sen vahingossa x'D
Juu,tiiän et ette usko,mut se on totta... :D
Panfussa on tullut uusi ukon tekemis...juttu! :'D
Se oli tosi kiva,koitin sähköpostiani,toimisiko toinenkin ukko samalla sähkärillä,kyllä vain!
Sitten sille sai valita vaatteet!!!!!!!! :0
UUUUU! ;)
No valitsin hienoimmat,minun ei lainkaan pitänyt luoda sitä uutta ukkoa,mutta niin siinä tapahtui... ;0
Joten...Nyt minut voi nähdä Panfussa ukoilla: Mardis sekä Mardis_
:'D Tiiän,että kuulostaa hassulta..näin siinä kuitenkin kävi.. :D

Mulle on muuten ilmestynyt pari sivupalkkia tuonne.. :'D
Eheheheee.. x'D

En sitten pääse kirjoittamaan ke-to ^^
Menen kamulle yöksi :)

Muoks//:


 Nonnii..!
Kiitos Paku kun olet lukijani! <3333 :)
Laiskottaa iha hirveesti...huoh.. x'0


Muoks//:
Kiitos Hannahmontanaa:lle! <33 :)

Mut hei,mulla 29.12 synddet,niin kattokaa mitä sain mun kamulta
synttärilahjaks(JO nyt??!!!!)  kun olin siel yötä:


Oon aina halunnu tuotaaa!!! <33 Ja nyt sain! :')
(sillä ei sit ollut tuota pantaa,en vain löytänyt parempaa kuvaa..)
Voi kun se on söpööö! <33
;o Huomenna on jouluaatto! :'D
Äääääk! :')
Meillä hiipi tänään tonttuja ikkunan alla..;o Tai ainakin luulen niin..en ole varma.. :D
Mä saan uuden koulupöydän...Tai en tiedä vielä...;o Oonkohan ollut tarpeeksi kilttinä..?
Olenhan mä! :'D (Lukuun ottamatta kaikki "hätätapauksia"... x'D)

Tietääkö muuten kukaan,että moneltako huomenna Tonttu toljanteri tulee..? ;o
Itse en tiedä vielä.. :D
Katsotaan,jos selvittäisin sen mysteerin! :')

Ootteko jo valmistellut huoneenne huomista joulua varten?
Minä olen! :D
Tein itselleni hieman lahjoja kuusen alle(,harmi vaan,että kuusi on vielä vessassa xD Huomenna aamulla koristellaan)!!! :D
Olenkin tälläinen itserakas hömppä! x'D Kenties?? ;o
(HUOM:Tämä viimeinen "muoks" on kirjoitettu aaton aattona,23.12! :)

Mutta hyvää yötää! :'D

Ps:Kuinka moni aikoo osallistua Iltasanomien Suomen kaunein kuusi kisaan? ;o
Me aijotaan! :'D Ties vaikka voitettaisiinkin (kamera)!!! :D
Se nähdään sitten ;)



:¨·.·¨:
`·. Love....Mardis :')



5 kommenttia:

  1. voi voi kun sä kerroit nyt niin mäkin tein pandan ihan vahingossa!!! voi ei!! hihii sulla on muuten hyvä blogi (mun toisen pandan nimi on pokenu) ja onhan mulla niitä pandoja paaljon enemmänkin.. :)

    VastaaPoista
  2. :'D
    Hihii! ;)
    Kiitos muuten! <33 :D

    Kiva nimi tosiaan! :D
    Mikkä vaatteet sä valitsit,mä valitsin reporttein hatun,ja vihreän topin,sekä vaaleat farkut...jaa..AINIIN! Kengät :')
    Mitkäs kengät otinkaan...
    Ne siniset! x'D

    :¨·.·¨:
    `·. Love...Mardis :')

    VastaaPoista
  3. Öö... Mä en muista yhtään! Hihhih! Ja hyvää joulua sulle <3 <3

    VastaaPoista
  4. Hihii! :')
    Hassu juttu ;)
    Kiitos! :) Sinulle myös <33
    Niin,ja onnekasta uutta vuotta 2011! <33 :D

    Hei PANFULATE! :'D

    Kuten mitkä kuvat..? ;o
    Kerron heti kun selität tarkemmin! :D
    Ja hyvää joulua sinulle,ja onnekasta uutta vuotta 2011 myös! ;)

    :¨·.·¨:
    `·. Love...Mardis :')

    VastaaPoista