tiistai 4. tammikuuta 2011

Mukavia juttuja Panfussa! ;)

Heipsun keipsun kali kali pandat! :D
Oliko eilen kiva päivä?
Minulla ei...valitettavasti...Tulin nimittäin eilen kuumeeseen,ja olen vieläkin..:(
Joten,siksi vain tämä ilmoitus,ettete ihmettele tekstini..tympeyttä(?).

Oletteko saaneet tietoa jo siitä,että Terassia saatetaan uudistaa,jos Manny siihen suostuu.
Koska Paul the Kid (Krucio) liukastelee terassilla,ja voi loukata itsensä pahasti! BO
Niin ei saisi kyllä käydä! Toivottavasti Manny suostuu..
Ja innostuu tekemään Paulille oman huoneen! ;) Johon kaikki pääsisivät x)

Toinen juttu Panfussa:
Tällä viikolla saa yllätyskoneesta jonkin moisen lahjan! ;)
Joka päivä vain sitten testaamaan(Vihje:Se ei tuu ainakaan tänään ;)

Panfun blogissa kerrottiin että nyt etsitään..vuoden pandaa! :DD



He palkitsevat ainakin..vuoden piirtäjän,uskollisimman panfuilijan,sekä auttavaisimman pandan! :)
Mahtavaa eikös? ;D

Mutta kuulkaa! ;D
Olin tänään Panfussa Iigorin kanssa xD
Ja..mä..mä..SEKOSIIIIN!!!! xDDDDDD

Tässä teille pieni...video tapahtuneesta! xD


Oliks kiva? xD
Juu,tiiiän,oon hullu...

Sekoillen,
Mardis xD



15 kommenttia:

  1. haha, yllätys video! Olipas hyvä video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  2. xD
    Kiva että pidit,hullu ystäväni! xDD

    VastaaPoista
  3. Ihan kiva. Mut kosk oot panfus? En oo nähnyt sua varmaan vaan muutaman kerran.

    VastaaPoista
  4. Nooh..see vähä riippuu..! ;D
    Minulla ei ole sellaista aikaa,koska yleensä olisin Panfussa,olen silloin kun jaksan! xD
    Mut hei,jos haluut tavata,niin voidaan sopia aika! :D

    VastaaPoista
  5. huuh! Toi saa kenet vaan sekasin! Buahahaaahhaa! HIENO!!! =)

    VastaaPoista
  6. Älä ole tuolainen, vaikka olen tavis on minun tekemäni kuva, Iigorin blogissa sanottiin että se on jtn sinun tekemäsi mistäs tämmöinen huhu on lähtenyt liikkeelle?

    VastaaPoista
  7. Anteeksi väärin käsitys, reagoin liikaa, pakko myöntää :--D mutta noissa kuvissakin menee aikaa joten en salli kopiointia..

    VastaaPoista
  8. Ööööh...Anteeksi Taika..mutta mä en nyt kyllä YHTÄÄN ymmärrä..mikä kuva!?
    ÖÖööö..tarkoitakko sitä kuvaa,mikä oli mun blogin taustalla?
    Se on sitten ihan mun tekemä,mut selitäppä tarkemmin,kiitos!

    VastaaPoista
  9. voikko lukee mun blogii tässä blogini osoite
    http://panfumiksu.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Ei kannattais harkita hieman noiden hymiöiden käyttön rajoitusta?
    Kaikinpuolin oot sivu gadgeteissa ampunu yli ensinnäkin tekijänoikeuslain kohdalla. Poliisi tuskin tulee kenenkään kimppuun, jos kertoo rehellisen mielipiteensä, vai?
    Ja mikäli poistat kaikki loukkaavat kommentit, uskoisin, että tämäkin täältä lähtee "loukkaavana." Etkö kestä rehellistä ja suoraa kritiikkiä, kun sen kerrat pyrit suoraan sensuroimaan pois?

    VastaaPoista
  11. ööäääööö....Tuota,hei Mardis,sinulla on hiano blogi ;)


    Ja tuota anonyymi,kun kirjoitit tuon,niin minusta ööö..mäkin käytä TOSI paljon hymiöitä..ettäää...no kumminkin,ja mun mielestä Mardis ei ole mitään yliampunut tuota tekijänoikeus juttua,sillä onhan anskumurullakin se,siis miksi valittaa vain Mardikselle?

    VastaaPoista
  12. Mardis, millon sä kirjoitat taas sun Blogiin, on ikävä suo.. Haluisin pian taas tavata sut Panfussa, kun ei olla kummemmin nähty.. ;"( Oot mun paras kamu, jaja.. Ööääöö.. Noh, mulla on ikävä suo♥ Ja tietysti sun Blogi tekstejä, voin vain yksin lukea rauhassa menneitä Blogi tekstejä, ja miettiä meidän hauskaa sekoiluamme D;♥ Mulla on suo tosissaan ikävä, ja Anonyymille vain asiaa että toi on vähän ilkeetä noin sanoa. Ja itse mä käytän tosi paljjon hymiöitä, mee kattoo mun Blogia nii jokaisessa Blogi tekstissä on vähintän 20 hymiötä DDD;

    Sekoillen Iigor♥!

    VastaaPoista
  13. Hei PPP-liiton jäsen! Alisa tarvitsee haleja ystävänpäiväkorttiaan varten! Käythän Tillervon Panfu-blogissa antamassa omasi. Kiitos!

    VastaaPoista
  14. hiano blogi hiano video :) :) :) :) t.. liljapandaaaa

    VastaaPoista